onsdag 8. september 2010

Ny jobb!!

Herreguud, hvilken lykkedag!! Jeg fikk en hyggelig telefon fra den søte svensken på Mester Grønn i Oslo at jobben er miiin. MIN! 100% stilling tilogmed! Starter ca. 1.oktober :)

Jeg kan jo spole litt tilbake... Dere husker kanskje når jeg skrev dette innlegget, og i ettertid har jeg ikke nevnt det noe mer. Det gikk litt over 1 uke før jeg hørte fra de, og på lørdag 21.aug (den dagen søs giftet seg) ringte de meg og ville ha meg inn til et nytt intervju. Og denne gangen skulle også regionsjefen være med. Shit tenkte jeg! Nå sto det nok mellom meg og ei til tenkte jeg... Vel, jeg var på intervju der i går, og denne gangen gikk vi inn på et pauserom. Intervjuet foregikk med sjefen og regionsjefen. Det gikk overraskende bra! Muligens fordi jeg følte meg så trygg på hun sjefen. Han var dansk, og hun er svensk. Haha, bra kombo. Jeg slet veldig med å skjønne han, men gikk fint. Alt gikk lekende lett, og det ble tilslutt bare en artig samtale med spøker og det hele. Han var en morofyr! Så skulle de ringe til mine referanser, og ringe meg torsdag. Men de ringte allerede i dag. Hun fortalte at han hadde likt meg veldig godt, og sa at hvis mine referanser var like bra, var jobben min :) Så et tips til alle der ute: det er suuuperviktig med gode referanser!! Vær hyggelig og oppfør deg på jobben! =)

Sååå nå stresser vi litt med å finne oss leilighet, og i tilegg få noen til å ta over den vi har nå. Så om du er interessert i å overta vår leilighet, gå inn på min facebook profil å kikk på bildene under "leiligheten vår" i bildemappa mi, eller klikk her. Er et kupp!! Det er superfint her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar