søndag 28. mars 2010

Nytt bord, ny stue :)

For et par uker siden fant jeg et ekstremt flott bord på finn! Det var hvitt, kraftig og stort, akkurat som jeg liker. Eneste ulempen var at det var i Drammen...Men etter mye frem og tilbake, fant jeg og Gorm ut at vi skulle klare å få henta det den helgen jeg var hos Katrine. Så forrige søndag, kom Gorm inn til Oslo, hentet meg, og så dro vi til Drammen. Der kjøpte vi verdens fineste spisebord til kun 1000 kr! Jeg er helt forelska, det er så utroolig fint :)

For å få plass til bordet, og for å finne en fin plass til det, snudde vi om på alt i stua. Vi flytta sofaen dit det lille spisebordet sto før, og spisebordet fikk en fin plass sentralt i rommet. Det ser faktisk større ut her nå, og vi fikk en enda koseligere tv-krok :)

(klikk på bildene for å forstørre)

FØR:

ETTER:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar