onsdag 8. september 2010

Førstehjelp til håret

Da jeg var hos frisøren min i juli, fortalte jeg at jeg sliter med tørt og slitt hår. Hun anbefalte derfor en kur, nærmere bestemt Joico sin K-pak. Jeg hadde ikke råd akkurat da, men for et par dager siden var jeg innom Madonna på CC her i Hamar. Da lå denne herlige pakken å ventet på meg:

Førstehjelp til håret sa du? Jatakk!

I tilegg til kuren (som er den største), fulgte det også med prøveflasker av K-pak shampoo og balsam. Smart! Greit å få prøvd ut hele serien. K-pak kuren har dessuten vært test-vinner 7 år på rad, og ble det senest nå i år også. Da måå den da vel være bra??

Jeg kommer til å fortelle hvordan jeg liker disse produktene etterhvert. Jeg kuret håret i går, og tenker å kure 2 ganger i uken, og bruke shampoen og balsamen hver gang jeg vasker håret (som er annenhver dag ettersom det sliter veldig på håret om man vasker det hver dag).

Pris: 299,-

1 kommentar: