fredag 29. oktober 2010

Utslitt...

Phu! Tre dager non-stop med maling ble plutselig et voldsomt slit. Før jeg startet, tenkte jeg: "men dette blir jo enkelt!". Men herregud så mange kriker og kroker det er på et vindu! Og karmene også. Mange spor å male i, og for å gjøre det enda bedre måtte vi ha TRE strøk! Men, i går ble vi endelig ferdige, og i dag står vasking og rydding for tur. Ser ikke ut her etter rot fra maling, og er støv overalt. Men jeg er heelt utslitt... Vondt i rygg og nakke etter vonde stillinger med malingskosten, og generelt sliten. I går malte jeg alene fra tolv til åtte uten stopp, og spiste middag klokka ni. Orket ikke stoppe, ville bli ferdig! Hadde planer om å dra ut i dag faktisk, men jeg måtte bare avlyse. Kroppen min sier stopp, å da må man lytte til det å ta det med ro. Så nå ser jeg frem til en koselig sofakveld med mye bra på tvn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar