onsdag 27. oktober 2010

Oppussing

Det første jeg la merke til når vi fant denne leiligheten på nettet, var at om vi får denne ville jeg gjøre noe med de trehvite karmene som var overalt! Lykken ble derfor stor når vi på visningen hørte at man her fikk gjøre akkurat som man ville når det gjaldt maling, så lenge man ikke valgte grusomme farger. Så da vi endelig fikk den, var vi ikke i tvil; karmene + dørene måtte males! Så i går satte vi igang, og fikk da malt et strøk på alt sammen. Stor forandring! Ble såå mye lysere her, og stuen virker større. Så kommer pappa i dag for å hjelpe meg med strøk nr.2 og henge opp diverse på veggene ettersom Gorm nå jobber mye fremover. Snill pappa! :)

Denne grusomme ytterdøra er i ferd med å bli hvit!

Alt dette skal males hvitt, + at det er et vindu på soverommet, karmer rundt døra til soverom og badet.

Fiin i maleklær :D

Allerede stoor forskjell!
(alt har som sagt fått ett strøk nå)

Bilder av det endelige resultatet kommer når alt er ferdig :)


2 kommentarer:

  1. Hei, titter rundt på forskjellige blogger og kom tilfeldigvis over din. Må bare få si at bloggen din har bra design og at innleggene du deler er godt skrevet og interessante! Legger den til på favoritter, da jeg kommer til å følge den videre :)

    Av det jeg leser skjønner jeg du og samboeren har flyttet, gratulerer med ny leilighet! Den blir sikkert kjempefin og vil virke større når malejobben er unnagjort. Ellers lurte jeg på om jeg kan få spørre hva slags merke og hvor du har kjøpt samt prisen på det runde fatet med lys som står på salongbordet? Har lett etter et sånt fat lenge, men finner ingen jeg liker..

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Åå, det var da hyggelig å høre! :) Å såå koselig med kommentar! Er veldig mange som er innom her ser jeg, men ingen legger igjen kommentarer. Fortsett gjerne med det :D

    Tusen takk =) Veldig stas å komme til Oslo altså, tror vi vil trives her :)

    Det fatet har jeg kjøpt hos Gave og Interiørglede på Hamar hvor jeg jobbet før. Det kommer ifra merket Sia. Jeg mener det kostet 200 kr. Er veldig usikker på om hu fortsatt har det inne, og du bor kanskje ikke i Hamar heller? Men om du finner en interiørbutikk med Sia-varer kan du jo spørre om de har den :)

    Ha en fin dag du også :)

    SvarSlett