søndag 17. oktober 2010

Resultatet av Rembrandt Plus

Nå har jeg brukt opp tuben med tannkremen fra Rembrandt Plus som jeg startet å bruke 21.september. Tannkremen som skulle gjøre tennene hvitere. Jeg glemte selvsagt å ta før-bilder av tennene, så jeg kan ikke sammenlikne. Men jeg føler kanskje at de har blitt litt hvitere, men ikke mye... Var ingen wow-effekt, noe jeg heller ikke foreventet. Men jeg tror ikke det er en tannkrem jeg vil kjøpe igjen. Det kan da umulig være bra å pusse tenna med tannblekende tannkrem hele tiden? Dessuten er den DYR! 119 kr for en tannkrem som varer i nesten èn mnd er litt drøyt. Den skummet dessuten veldig lite, og man ble nermest tørr i munnen etterpå. Men for all del, prøv den! Jeg føler som sagt at de ble litt hvitere, og litt er jo bedre enn ingenting :)

1 kommentar:

  1. Kjøpte denne i dag jeg og har tenkt å prøve litt av og på en stund fremover. Kanskje ikke hver dag...
    Husket å ta bilde da så jeg har noe å sammenligne med : )

    SvarSlett