lørdag 16. oktober 2010

Baby-besøk

På torsdag kom min søster Lene og Mattias til Hamar. Lene skulle nemlig til fotograf Jens Haugen for å kikke på bryllupsbildene han tok, og jeg fikk være med. Utrolig mange fine bilder! Etter dette dro vi hjem, og jeg fikk hilse på minstemann. Han har blitt så stor! Og smiler hele tiden. En skikkelig gromgutt! De var her kun til fredag da, ettersom de fikk besøk i helgen. Men jeg skal jo til Lene neste helg for å hjelpe til med ungene når mannen er borte. Gleder meg!


Fredagskvelden dro jeg til Charlotte, min gamle kollega. Veldig koselig! Vi var lærlinger samtidig i blomsterbutikken Papaver, og har holdt kontakten siden. Hadde enda ikke vært i den nye leiligheten dems, så måtte nesten ta meg en tur før jeg flytter. Charlotte er også gravid, og venter en liten gutt i november. Så neste gang jeg skal på besøk har de fått en liten søt en. Å som alle vet, er jeg baby-gaal, så det gleder meg meg stort til!!

De to dagene her skjer det ikke stort. Gorm er i Oslo, og jeg er i Hamar. Ser han ikke før onsdag faktisk. Så skal ha en rolig helg med mine foreldre, spise god mat, tv-titting og slappe av. Jobber så man og tirs, deretter blir det OSLO!

Ha en fortsatt fin helg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar