onsdag 20. oktober 2010

Hei Oslo!

Endeliig! I går kveld tok jeg toget til Oslo etter jobb, og ble møtt av verdens beste på Oslo S. Herlig! Hadde ikke sett han på nesten 1 uke. Gårsdagen gikk bare med til å kose oss, spiste goodis og så film. I dag derimot har jeg hatt litt å gjøre for å si det sånn... Hadde en haaug med esker på rommet, kun med mine klær. Har fått alt inn i skapet, men fortsatt gjenstår det å få ryddet litt og hengt opp bilder, speil osv. Men det kommer pappa innover for å hjelpe oss med neste uke. Noen av veggene er nemlig av betong, så må ha sånn spesialborr.

I morra har vi tenkt oss en tur på Ikea for å kjøpe et lite skap til badet, og gardiner til soverommet. Må ta bussen dit ettersom vi ikke har bil inni her, så da kan vi ikke handle så veldig mye. Egentlig ganske lurt, for jeg er flink til å svi av noen lapper på Ikea nemlig... Farlig! Ellers så drar jeg vekk fra Gorm igjen allerede i morgen. Drar til min søster Lene på Nordstrand her i Oslo for å hjelpe til med barna, som jeg har nevnt her tidligere. Blir der hele helgen. Det blir såå koselig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar