tirsdag 26. oktober 2010

Bildedryss fra helgen :)

Fra torsdag til søndag var jeg hos min søster Lene og barna. Det var stoor stas å se de igjen! Når Markus ser meg spretter han opp, og sier: Å! GY! Smiiler og gir kos. Og så har vi Mattias da som smiler bare man såvidt prater til han. To gromme barn med andre ord!

Helgen har vært veldig variabel med mye latter, syke barn, survete barn, lattermilde barn og slitne søstre.... Alt egentlig. Vi har likevel kost oss, tatt fiine bilder til julekort og hatt en svært hyggelig søster-helg :)


Så en liten bildeserie fra jule-shooten:

"Hva?! Får jeg bare papiret??"

"Kan ikke jeg få litt a??"

"Åå, så snill du er!"

"Brr, veeldig kaldt, men også veeeldig godt!"

Som dere ser, funket det selvsagt ikke uten is... I tilegg var det fult kaaos til tider. Men ble noen gromme bilder likevel ettersom Markus startet å gi broren sin is også. Som ble hans første gang! Han kneip igjen øya pga det var kaldt, men så ut til at han likte det :) Ingen av disse brukes på julekorta slik at det blir en overraskelse til de som får ;)

1 kommentar: