onsdag 13. oktober 2010

1 uke igjen...

....til jeg bor i leiligheten i Oslo! Det skal bli så herlig! Gorm har bodd der en del siden vi flytta inn, men uten meg ettersom jeg valgte å jobbe litt til i fotobutikken. Veldig rart.. Er i tillegg spesielt å bo hjemme på pikerommet igjen. Men, neste onsdag drar jeg inn til Oslo for godt! Har da 1,5 uke fri hvor jeg skal få alt som er igjen inn i skap, male alle listene hvite, og rett og slett bare bli kjent med Oslo + området rundt der vi bor. Det skal bli så godt å komme helt i orden, og bare være oss to igjen. Sette oss ned i go`sofaen, og kose oss sammen. Bare vi to :)
I tilegg må jeg få møtt mine søte venniner igjen, og ikke minst mine tanteunger. Skal faktisk bo hos Lene i helgen om to uker for å hjelpe hu med barna ettersom mannen skal på tur. Det blir kos!


Min første jobbdag er 1.november. Grugleder meg merker jeg. Det vil bli en brå overgang. Her i Hamar er man ikke vandt med mye kunder, i hvertfall ikke i de fire butikkene jeg har jobbet i. Tida går veldig sakte, imens på Mester Grønn er det visst stress hele året. Det vi føler er ille her i jula, har de året rundt... Det kan bli spennende merker jeg. Men jeg tror det vil gå fint bare man kommer inn i det, og så må jeg bare begynne å trene for å klare dette. Blir nok en stor påkjenning for rygg og bein, så nå skal jeg melde meg inn i treningsstudioet som er i samme senter. 6 år siden sist jeg trente eller noe, ikke bra!


1 kommentar: