lørdag 9. oktober 2010

Ny favorittblogg!


Wow, i dag kom jeg over en utroolig bra blogg! Jeg følger med på mange blogger, kanskje litt for mange når jeg tenker meg om... Men, jeg har alltid vært så glad i Drea sin blogg, som er 21 år gammel, en utrolig flink hobbyfotograf, og mamma til ei søt lita jente. Etter at jeg startet å lese hennes for en god stund siden, har jeg lett etter liknende bloggere som også fotograferer. I dag fant jeg en! Denne bloggen eies av ei dame som har brent for fotografering hele livet, og som fulgte drømmen sin og fikk eget studio i Tønsberg i voksen alder. Hun legger ut alle sine arbeider på bloggen sin, og de er så sinnsykt fine! Utrolig dyktig, og ikke minst er hun flink til å redigere! Jeg bare drømmer meg bort jeg når jeg ser sånne bilder... Jeg vil også bli så flink en dag! Jeg elsker jo å ta bilder selv, spesielt når jeg får et speilreflekskamera i mine hender. Det er en slik en lykkerus som ikke kan beskrives! Meen, det som gjenstår for min del nå er å skjønne meg på den fordømte photoshopen! Et bilde blir ikke som disse uten profesjonell retusjering desverre...


Bilder fra bloggen:


Hun tar bl.a bilder av bryllup, babyer, barn, familier, dyr osv.

Ta en titt! :)

Blogg: www.bjervig.blogspot.com

Hjemmeside: www.bjervig.no


4 kommentarer:

  1. thihi! jøssenan! nå ble jeg overrasket! du har faktisk kommet over helt tilfeldigvis bloggen til hun som tok bildet av sønnen til ei venninne av meg og det nederste bilde der er sønnen hennes! må si jeg ble overrasket ;) Tone-Mari

    SvarSlett
  2. nei, serriøst?? Haha, verden er ikke stor du...
    Det var et utroolig nydelig bilde! Ble helt forelska <3 Og for en dyktig fotograf!

    SvarSlett
  3. men, det kan ikke stemme forresten :p
    så over bloggen hennes, å den babyen er en jente ;)

    SvarSlett
  4. jasså? da er sønnen til venninna mi og hu der eksepsjonelt like! er iallefall kliin lik på bilde!

    SvarSlett