fredag 24. september 2010

Utstillingsvindu

Jeg var så heldig å bli spurt om å dekorere vinduene på Torghjørnet, og i de siste dagene hadde jeg forberedt meg veldig. Trodde jeg... Jeg kom til senteret kl: 10.00 i går, og gikk rundt å samlet sammen varer fra alle butikkene. Det tok tid. Deretter måtte jeg finne bord osv jeg kunne bruke, det tok i hvertfall lang tid! Måtte jo opp og ned, hit og dit. Lete, lete, lete! Fant noe litt her og der... Så, sånn kl: 16:00 var jeg endelig igang med selve dekoreringen! Hadde i mellomtiden også skrevet plakter, planlagt fargekombinasjoner og hentet enda fler varer... Klokka tikket, og først kl: 19:30 var jeg endelig ferdig med de tre vinduene forann, men manglet ett! Herregud, 30 min på et vindu går aldri tenkte jeg. Men joda, Gry fikk plutselig en rakett i bakenden og var ferdig 20:15. Ikke verst egentlig! Var fortsatt igjen å rydde vekk, så jeg dro ikke før ni. Så da hadde jeg altså brukt 11 timer på fire vinduer, noe som jeg trodde ville bli gjort på et par timer. Jadda, da har jeg opplevd dette også. Moro å få prøve! Men ble heldigvis godt fornøyd da, og håper at de som jobber på senteret også liker det jeg gjorde :)

(Klikk på bildene èn gang, deretter èn gang til for å se veldig nære)

Før:

Underveis:
Etter:
Vindu nr.1:
Her ble temaet lilla, grått og svart. Og har her brukt jeg varer fra Kappahl, Nille og Vita.
(Nille har forresten overraskende mye fint!)

Vindu nr.2:
Her ble temaet brunt, beige og lilla. Et litt vanskelig vindu å dekorere, pga teksten ikke måtte dekkes til. Har brukt varer fra NoaNoa, Urmakeren, Skinnspesialen og Podium.

Vindu nr. 3:
Her ble temaet også brunt, beige og lilla (vinduet går i ett med forrige vindu, så var greit å kjøre ett tema). Har her brukt varer fra oss (Fotopluss) og BusStop.

Nærbilder:

Hva synes dere?

Bilder fra vindu nr.4 kommer senere hvis jeg husker det. Rakk ikke ta bilder før de låste dørene i går nemlig... :p

5 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint. Takk for at du tok jobben.

    SvarSlett
  2. Detta var flott Gry :)Gjør byen finere, nesten synd du skal flytte!

    SvarSlett
  3. Så flotte vindu! Kjempeflink e du gry!!:D

    SvarSlett