torsdag 23. september 2010

Test av Pentax K-x (Gravidbildene)

Som nevnt tidligere, hadde jeg besøk av Tonje på søndag. Vi tok da bilder av hu og den fine babymagen hennes. Hun har bare 1 mnd igjen av svangerskapet, og venter en liten gutt :)

Kan jo først fortelle at jeg kjenner Tonje (som nå er 27 år) fra da jeg var bitte-bitte-liten. Vi var nemlig naboer i en del år, og jeg var bestevenn med hennes lillebror Kim. Men så flyttet de da jeg var 7 år gammel, og etter dette mistet vi desverre litt kontakt. Men etter kanskje 6-7 år tok vi alle opp igjen kontakten, og den har bare blitt bedre og bedre med årene. Utrolig hyggelig :)

Så på søndag kom hun hjem til meg som sagt, jeg sminket henne, ordnet håret hennes, og lånte bort tre kjoler. Drev vel på et par timer med dette, en time med foto og så dro vi på PizzaNini etterpå. Superkos!

Dette er mine topp 5:
(anbefaler sterkt at dere klikker på bildene, blir såå mye bedre kvalitet!)

Resten av bildene er lagt ut på Facebook.

PS: Dette er et kamera jeg virkelig anbefaler, er helt forelska! Ikke rart den fikk terningkast 6 for å si det sånn. Får spare litt nå, slik at jeg får kjøpt det selv en dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar