lørdag 25. september 2010

Fredagshygge

I går hadde jeg frii, og måtte dermed utnytte dette ved å dra på SHOPPING. Herregud, lenge siden sist! Jeg fant såå mye fint som ikke lommeboken min ropte hurra for, men altså, vi jenter trenger påfyll i garderoben innimellom! Jeg gikk vel rundt i 4 timer tenker jeg, og det første jeg kjente da jeg kom inn døra hjemme var en velkjent lukt. Lukten av kake...?! Ntåh, Gorm hadde da laget sjokoladekaka som jeg har planlagt å bake i maaange uker, men aldri gjort. Fant en oppskrift som så sykt god ut, og ville prøve. Så nå hadde Gorm faktisk laget denne. Happy! I tilegg hadde han kjøpt inn så vi skulle ha biff med fløtegratinerte poteter, salat og saus til middag. NAM!



Hadde fri i dag også, så i dag har vi gått rundt i byen , og dro deretter på kino for å se Varg Veum. Super bra film, en av de beste i serien. Anbefales! Vel, nå skal jeg krype opp i armkroken til han ved siden av meg, å se på film.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar