tirsdag 21. september 2010

Jeg tester: Rembrandt Plus

I dag var jeg innom Vita, og kom over hyllen for bleking av tenner. Jeg har prøvd noen bleke-typer før, men ingen har funket. Så oppdaget jeg at de har tannkrem som bleker tennene, og hørte med damen bak kassa om hu hadde erfaring med denne. Hu sa ja, og at den funket som bare det. Da var jeg solgt! (selvom jeg vet at selgere også lyver for å selge, er jo selger selv...) Men måtte bare prøve! Det er en vanlig tannkrem, brukes morgen og kveld. Så i kveld prøvde jeg den, og den smaker heldigvis bra, men noe forskjell ser jeg ikke enda selvsagt. Kommer til å bruke denne hver dag, og forteller hvordan den funket senere :)

Pris: 119 kr. Dyrt! Så best den funker ;)

2 kommentarer:

  1. denne har jeg brukt... helt fantastisk. Gleder meg til å lese om resultatene

    SvarSlett
  2. hvordan funka tannkremen, ble de noe hvitere, disse tenna dine? :)

    SvarSlett