lørdag 17. desember 2011

Reptilparken

Forrige søndag hadde jeg så utrolig lyst til å ta med meg Markus til Reptilparken for å gjøre det godt igjen etter sist gang hvor det var stengt...Sendte Lene melding lørdag kveld, og selvfølgelig fikk jeg lov å låne han. Hu kom hit med han tolv på søndag, og så dro vi ned til byen for å møte Katrine hvor bare vi tre dro til Reptilparken her i Oslo. Markus gledet seg voldsomt! Jeg tok han med dit i fjor også, og det husker han overraskende godt. Plutselig sa han at "i fjor var jeg, du, og onkel Gorm her. Det var gøy!". Han savner onkelen sin, det merker jeg... Spør ofte hvor han er. Er jo ikke så rart, han har jo vokst opp med han i sine tre små år og ble veldig glad i han. Det er ikke lett å fortelle at nei desverre, han får du ikke se igjen... Det som er lettest er å fortelle at jeg og Gorm ikke er bestevenner lenger, for det er lettere å forstå enn å bruke ordet kjærester. Han har ikke helt forstått det, men om ikke lenge er han ute av livene våre for godt og Markus vil glemme han. Det er jeg ganske sikker på. Uansett, turen var vellykket! :)

Her kommer et stort bildedryss:


Syns denne var så søt! Bildet ble i tilleg litt stilig med dråpene som var på glasset.

Vet ikke om det bare er meg, men jeg får fryktelig vondt av å se på denne krokodillen hver gang.. Den har bare dette lille rommet å være i, å eneste den gjør er å ligge der eller i vannet. Slike store dyr burde få være fri, være ute å jakte og ha stooor plass...
Denne søte karen fikk mat imens vi var der. Her spiser han banan. Kule dyr altså!
Hvor kult ble ikke det bilde her?? Her spiser papegøyen kiwi. Se hvordan den holder den opp mot munnen sin. Herlig!
  Jeg og Katrine fikk holde en slange! Iiih, det var fantastisk! Har alltid hatt lyst til det :)


Hun som jobbet der hadde verdens skjønneste hund som man fikk kose mye med. Hu var så utroolig snill og rolig.  Minnet meg masse om hunden vår Fanny som jeg vokste opp med :)


Så dro vi på Egon for å spise litt mat. Og ja, Markus har fått Cola. Skjemmes bort av tante :D

Den gutten der er så sykt glad i pølser! Han ønsket pølse og lompe, men det hadde de ikke. Så da ble det pølse inni tacolefser. Det funket som bare det! :)


Åh, er såå glad i den gutten der! Han får meg alltid til å smile, og le. Han sier så utrolig mye rart. Når han kom hjem til foreldra igjen, hadde han så utrolig mye å fortelle. Parken hadde virkelig gitt inntrykk på han. Han hadde dessuten sagt til mamman at: "Tante Gry er bestevennen min". Ååh, jeg smelter helt av han der <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar