onsdag 14. desember 2011

Julebord

Fysj, for en elendig blogger jeg er! Men det visste dere vel fra før av? Unnskyld... Har bare ikke hatt noe tid eller ork til å sette meg ned å skrive og legge inn bilder. Tiden etter julebordet har vært litt hektiske, så ikke før nå hadde jeg litt tid.

Men herregud for et julebord! (som var for snart tre uker siden...) Lenge siden jeg har hatt det såå gøy.. Det første vi fikk vite, var jo at vi ikke kom oss til Danmark pga "Berit", så båten cruisa rundt i Oslo. Men, man vet jo aldri hvor man er uansett når man er på en båt, så det gjorde absolutt ingenting. Vi fikk herlig julebuffet med alt godt man kan tenke seg av julemat, og etterpå var det tid for både show og disko. Danset helt sykt mye, og de billige drinkene gikk raskt ned for å si det sånn. Møtte mange hyggelige folk, og alle var så blide og i godt humør. Mange var på julebord, og stemningen var god. Jeg var faktisk ikke i seng før 08:00... Nei, ingenting topper den turen der altså! Minner for livet :)

Her i lugaren som jeg delte med søte Anniken :)

Noen spurte etter bilder av hva jeg hadde på, såå dette var kveldens kjole :) 
(bildene lyver litt. Den er egentlig sølvgrå)

Good stemning! (og mange tomme glass.....)
F.v: Susanne, Anniken og Camilla

  Meg og Susanne :)

Søte folk! En god blanding av begge Mester Grønn-butikkene her. Vi var vel totalt 21 stk, og "alle" på båten visste om at det var en flokk med blomsterjenter ombord for å si det sånn ;)

 Meg og kollega Silje som faktisk også er ifra Hamar :)

May-Linn viser frem meldinger fra sin nye flamme. Søtt! :)

Silje, meg, Anniken og the boss Lillian. Her er vi på diskoo. Bølgene gjorde oss litt vel ustø, men gud så gøy det var å danse der! Såå mange folk, og super musikk. Storkoste meg :)

Haha, Anniken eeelsker å spille!

 Eneste mannen ifra vår butikk, Ole. Her sammen med Anniken :)

Nach? Tror så. Kamera var ikke hos meg akkurat her, så er nok Anniken som har vært på nach ;)

1 kommentar:

  1. Nydelig kjole Gry! Hvem var de kjekke guttene? ;P

    SvarSlett