mandag 19. desember 2011

Førjulskveld

I går, søndag, inviterte jeg hjem mine kjæreste Katrine og Tonje på stormiddag. Det er jo snart jul, og i tillegg var det vm-finale, så måtte få til en kveld sammen før alle drar hjem på juleferie. Jeg disket opp med baconsurret indrefillet stekt i ovnen, fløtegratinerte poteter, fersk champignon, salat og god saus.I tilleg serverte jeg en god hvitvin til dette. Åå, de spiste så godt! Nesten så de spiste for mye. Hehe, gøy for en liten hobbykokk å se. Vi spiste samtidig som vi så finalen, og jublet selvsagt over seieren. Var en bra kamp! Etter en time ved spisebordet, satte vi oss i sofan for litt sjokolade og skravling. Jeg setter så utrolig stor pris på sånne kvelder med gode venner. Jeg har hatt helt vannvittig mye besøk av disse to de siste to mnd etter bruddet, å jeg kunne ikke klart meg uten de rett og slett. Bedre venner skal man lete lenge etter <3






2 kommentarer:

  1. Maten så nydelig ut! Herlig adventsstake. :)

    SvarSlett
  2. Dette så deilig ut, Gry!! Godt å ha gode venner som støtter deg :)

    SvarSlett