onsdag 21. desember 2011

Jul i heimen

Jeg elsker å drive med interiør, å når julen kommer får jeg endelig mulighet til å endre litt i fargene. Jeg starter alltid ved 1.advent hvor jeg henger opp stjerna, og pynter ellers med mye sølv. Men nå i helgen, fant jeg frem det røde. Må ha litt rødt før jul for å få skikkelig julestemning! Jeg tar likevel aldri helt av med nisser og overdrevent julestæsj ettersom jeg liker det stilrent og minimalistisk :)


Jeg elsker glassengler! Jeg har seks stk nå, og syns de er så elegante og fine. I tillegg har jeg kjøpt inn en hvit svibel i år som foreløpig ikke har sprunget ut. Den har jeg i en ny potte ifra Mester Grønn.











Adventstaken lager jeg ved å bruke mose, englehår og pynt i et avlangt fat. Velger alltid hvite lys, for det passer bedre til leiligheten og syns hvitt er finest med rødt også (det siste lyset er tent altså, bildet ble tatt lørdag).



















Herlige duftlys i rødt, og bjørkekvister med glitter (Mester Grønn).

Å så må jeg bare vise verdens fineste bilde! Jeg fikk dette nye barnehagebildet av Mattias og Markus i gave når jeg passet de sist gang. For noen kjekke gutter<3
Enden av løperen jeg har under adventstaken var en passende avsluttning i dette innlegget :) Nå tar jeg snart juleferie. Har to svært slitsomme dager forann meg på jobb, blomster er jo noe ALLE skal ha om dagen, så det er fullt kjør. Drar til Hamar fredag, men kan ikke være lenge ettersom jeg må jobbe i romjulen. Gleder meg masse til å feire med min familie, og det spesielle i år er at det blir siste gang vi får feire i barndomshjemmet ettersom huset nå er solgt. Jeg skal kose meg masse å nyte det fullt ut! Håper dere alle søtinger får en riktig fiin og koselig jul. Ta godt vare på hverandre, spis mye god mat og nyt tiden med familien :)


















































































1 kommentar: