fredag 11. november 2011

Herlige onkel Lars 60 år

Åå, jeg hadde det helt fantastisk i Sogndal forrige helg! Min kjære onkel Lars fylte 60 år, og ble feiret med hele vestlandsslekta. Koselig å se alle ifra Sogndal og Bergen igjen :) Lars var jo storfornøyd hele kvelden. Smilte og lo, og syns nok det var superstas med all oppmerksomheten rettet mot han. Kveldens beste gave ble lommelykten han fikk, som han lyste rundt med hele tiden. Han er bare helskjønn, rett og slett! <3

Dette huset har jeg så utrolig mange gode minner ifra! Det er her min mamma vokste opp, og hver vinterferie, juleferie, sommerferie osv, har vi alltid dratt hit. Det samme har Anita`s familie, så jeg og Anita har lekt mye med dukker og barbie i dette huset for å si det sånn :D


Jeg er veldig takknemlig for å fått lov å vokse opp med gård. Lukten av fjøs var tro det eller ei, en herlig lukt å kjenne idet man gikk ut av bilen etter en 5-timers lang tur ifra Hamar. Da kjente man virkelig gleden inni seg! Har også fått lov å se på lam bli født, jeg har fått mate de med tåteflaske og vært med på leting etter sauene. En fantastisk ting for et barn å oppleve :)

Utsikten ifra huset kan man aldri se seg mett på. Det er helt fantastisk fint der! Det grønne bygget nedå der, er garasje/boden til Kvams-gutta. Det er i tilleg en liten brygge der, hvor de har båt. Har vært ofte ute i den, og har også fått prøve å henge i ring etter båten. Moro!

Her har dere min kjære Onkel Lars til venstre. See så glad han var! Ååh <3 Her får han klem av en mann som kom å sang til han og til høyre er min kjære besta.

Her har min søster Siv og jeg gitt gavene våre til Lars :)

Som sagt, lommelykten falt i smak! Haha. 

Åh, de beste jentene! Her er jeg, Anita og min søster Siv. Anita er min kusine, men føles som min søster. Vi har hatt et utroolig bra forhold helt siden vi var små, og dette er en jente jeg vil ha med meg resten av livet <3 Bare utrolig synd hu bor i Bergen å at vi ses sjelden :(


Hele Kvams-familien :) Til venstre er min mamma, onkel Norvald, tante Berit (Anita`s mamma), besta og onkel Lars. Herlig, og livlig gjeng!








Verdens fineste søskenbarnflokk! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar