mandag 14. november 2011

Bytur

Lørdag var det endelig vors hos meg igjen :) Vi var ikke store gjengen, men når jeg har mine nærmeste og beste venner hos meg, så blir det alltid bra! Vi koste oss veldig her, så dro vi ut på byen i tolv-tiden. Planen var å dra på internasjonalen, men etter 20 min i kø kom vi ikke inn gitt. Auch! Er 24års grense der, så tok jo en sjanse... Noen ganger kan man være heldig, men ikke denne gang desverre. Så da endte vi opp på Justisen. Ikke noe gøy der i det heletatt. SÅ mye folk, å ingen mulighet for å henge ifra seg jakker eller få danse. Skikkelig nedtur.. Så neste gang må vi finne et mye bedre sted! Forslag anyone??

Ingen kan nekte for at det er jenter som har vors her nei :D

Verdens beste Tonje og meg :)


Anniken fra jobben kom også! Superkos :) Hu kom så og si rett fra jobb, hadde ikke rukket fikset seg, var i dårlig form og hadde ikke med drikke. Men likevel kom hun! Sykt imponert, er ikke mange som gidder det. Hu kom godt overens med mine venner, så det var jo hyggelig :)

























Trekløveret <3

1 kommentar:

  1. Så ut som en hyggelig kveld! Litt mer utringning Gry! Så skal du se du slipper inn! ;) Prøv å gå på Jaeger.

    SvarSlett