torsdag 3. november 2011

Fine dager :)

En stund siden jeg har skrevet her nå ser jeg... Har hatt en del å gjøre, noe som forsåvidt har vært superbra! Jo mer man gjør, jo mer glemmer man... Ting går litt bedre nå :)

Forrige lørdag hadde jeg fri, så da dro jeg en tur til min søster Siv og familien i Lillestrøm. Lenge siden sist, så var hyggelig å få kose litt med Sina igjen :) Vi dro på lekeland den dagen, hvor Sina storkoste seg like mye som oss voksne. Gøy å få leke seg litt! Fikk så servert nydelig biffmiddag av Eirik på kvelden, etterfulgt av masse godis og film. Søndagen ble roligere, men gikk en nesten to timers lang tur med Siv imens Sina sov i vognen. Godt å få pratet ut om alt mulig, å få gode råd på veien. Kjekt å ha eldre søsken! :)

Litt bilder fra lørdagen:



Ellers denne uken har jeg jobbet, og på mandag kom Katrine å hjalp meg med å rydde på loftet. Har sortert vekk alt som er Gorm sitt, å det står nå klart til å bli hentet så fort han finner seg egen leilighet. Deilig å få litt orden! Har også ryddet leiligheten, og i alle skap. Fikk plutselig et luksusproblem når det gjelder skapplass...

Tirsdag inviterte jeg over Katrine og Tonje på lasagne. Veldig, veldig hyggelig! Deretter dro jeg og Katrine på standup på Latter. Det var gøy!! Anbefales på det sterkeste! De har tre show i uken, hvor det da er fire "amatør"-komikere som underholder, og en kjent komiker er konferansier. Tirsdag var det Terje Sporsem som var konferansier, å han var kanonflink! Vi lo og vi lo, og to drinker gikk raskt ned ;) Moro å finne på slikt på en helt vanlig hverdag :) Det varte forresten i ca. 2 timer og kostet bare 130 kr for inngangen. Fikk mye for pengene :D

Æsj, det her blir et skikkelig kjipt oppsummeringsinnlegg merker jeg... Sånn går det når jeg utsetter innleggene mine. Men, nå skal jeg pakke. Drar nemlig til Sogndal i helgen for å feire min kjære onkel Lars sin 60 års dag (mammas bror). For de som ikke vet det er min onkel funksjonshemmet, noe som skjedde rett etter fødsel. Det er helt tragisk å tenke på! Man forventer en frisk unge, og får det også, men pga feil så blir livet snudd på hodet. Likevel, han er serriøst verdens skjønneste! Han har den herligste latteren, og så og si alle i Sogndal vet hvem han er nettop pga hans herlige vesen. Blir også koselig å se besta igjen også, og ellers slekta jeg har der. Å ikke minst, Anita kommer!! Min kjære kusine.. Aah, det skal bli herlig å skravle til langt på natt med hu igjen! <3

Ha en suuuperfin helg alle sammen :)

PS: Tuusen takk for alle hyggelige kommentarer både på bloggen, mobil og facebook. Dere aner ikke hvor mye det betyr å få slike fine meldinger! Dere er søte <3


Lille, vakre Sogndal. Over brua der, å til venstre, er selve sentrum. Ikke store greiene ;) Kjører man over brua og til høyre kommer man inn til Kvam hvor slekta mi bor :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar