mandag 24. oktober 2011

A touch of pink

På fredag kjøpte jeg med litt blomster hjem fra jobben (sommerasters og germini). Alt i rosa! Og i tillegg har jeg hvite roser ifra forrige uke. Nå føler jeg at jeg kan kjøpe så mye rosa jeg bare vil uten at jeg har en som føler at det blir for feminint. Som jeg virkelig respekterte, for er man to må man ta hensyn :) Men er veldig glad i lyserosa sammen med hvitt og beige som jeg har her i leiligheten, blir veldig harmonisk og koselig :)

Det er forresten jeg som blir boende i denne leiligheten, og får beholde de fleste møblene. Har sett litt rundt etter ny leilighet, men finner bare mindre til samme pris som denne eller dyrere. Vi er i tillegg heldige som leier ut garasjeplassen, så husleia blir ikke såå høy. Men den er høy nok for bare en person likevel! Blir kjempetøft! Har jo i tilleg andre regninger, så dette vil merkes! Har jo hele tiden hatt grei økonomi ettersom vi har vært to, og har kunnet kjøpe omtrent akkurat hva jeg vil. Så nå må jeg virkelig tenke økonomisk, å ikke sløse bort penger på klær som jeg ofte gjør. Men jaiks, det blir hardt!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar