søndag 23. oktober 2011

Fin helg

Åh, det var godt å få postet det forrige innlegget altså...Bloggen min er som en dagbok for meg, hvor jeg kan skrive ned akkurat det jeg føler. Noen vil kanskje stusse over at jeg legger ut noe så privat på en blogg, men jeg gjør det for å slippe forklare meg til folk gang på gang om hvorfor og hvordan dette skjedde. Nå får de som vil vite grunnen, å så er det ute av verden med en gang. Deilig. Det verste jeg vet er å måtte fortelle noe så vondt som dette om og om igjen...Men, ting går litt bedre. Eller, egentlig veldig opp og ned. Har heldigvis mange fine folk rundt meg, og de får meg igjennom dagene med et smil :) Dessuten, det må da finnes en bra mann der ute for meg også? :)

Men! Over til noe heelt annet. Fra i går til i dag var mitt bosted Nordstrand. Nærmere bestemt hos min eldste søster Lene. Hu og mannen skulle på show på Latter med venner etterfulgt av bytur, og trengte barnevakt. Tok med meg min kjære Katrine og vi sov over slik at Lene og Bjarne fikk låne min leilighet. Det har gått vilt for seg i dag for å si det sånn! Markus og Mattias er jo to turbounger som aldri er i ro, så vi fikk kjørt oss ;) Men veldig hyggelig altså! Lekte først litt inne før vi dro bort til en barnehage for å leke litt. Katrine dro så i totiden, for måtte på jobb, så jeg ble igjen å koste meg med barna og så kom foreldrene hjem. Fikk nydelig middag og kom hjem igjen hit i åtte-tiden i kveld. Barn får en til å glemme alt, herlig terapi! Så dette trengte jeg :)


 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar