mandag 8. mars 2010

Hyttetur

Fra torsdag til søndag dro jeg og Gorm opp på hytta til mine foreldre, som ligger på Venabufjellet (eller Ringebufjellet som mange også kaller det). Kjente at det var godt å komme seg vekk litt, og bare få gjøre noe helt annet. Vi koste oss ekstremt mye oppå der! Selvom vi ikke er de som liker skigåing, finner vi alltid på noe som gjør at vi koser oss litt ekstra. Elsker å være på fjellet! Utrolig herlig å bare gå rundt i joggeklær, og ikke tenke på hvordan man ser ut :)

(klikk på bildene for å forstørre)

Den fiine hytta!


Vi prøvde oss på en skitur på fredag (selvom vi begge hater å gå på ski!). Men etter å ha smurt med feil skismurning (pappas feil!), så var det som å gå med lim under skia. Frustrerende! Så turen som skulle vare i sikkert et par timer, ble på 30 min og så snudde vi...


Gorm i solskinnet. Vi må ærlig innrømme at vi ikke ble noe mer interessert i ski etter katastrofeturen altså! Så dette ble første og siste gang på veeeeldig lenge.


Lagde hjerte i snøen jeg da. Se så fiint!


Så lørdagen koste vi oss heller rundt hytta. Hoppa fra taket, prøvde å lage snøsofa (uten hell, for løs snø), så endte opp med å sitte på terassen i solsteika. Kos!


Vi lagde selvfølegelig kakao og spiste Kvikk Lunch.


På et hotell i nærheten drar vi alltid bort å spiller biljard. Har nærmest blitt en tradisjon det. Det er jo så gøy! Å jeg klarer faktisk å slå Gorm mange ganger. Naturtalent...!


My love!


Sminkeløs og i dasseklær. Herlig!


Slapper av på sofan.


Takk for en fin tur, kjære :)
Håper det ikke blir for lenge til neste gang!



1 kommentar: