onsdag 3. mars 2010

Bursdaag!

I dag har jeg bursdag, og blir 22 år gitt. Stor stas!

Det lå mange gaver å ventet på meg i dagtidlig, og Gorm gikk å hentet alle til meg så jeg fikk åpnet de før vi sto opp. Litt sånn som man gjorde når man var mindre. Koselig! :)


Har ikke noen planer om å feire noe særlig tror jeg, for jeg og Gorm drar nemlig på hytta fra i morra til søndag. Gleder meg sjukt! Er så lenge siden vi har vært der nå, så ser frem til det :) Ellers i dag har jeg brukt opp begge gavekortene jeg fikk på Maxi, fant sååå mye fint! Elsker å shoppe! Litt for mye til tider, kan fort svi av 3000 kr på en gang. Menmen, man må jo unne seg litt ekstra til tider.... ;)

Dette er gavene jeg fikk:


Cardigan fra Katrine-snuppa!
(+ en supergod håndkrem jeg glemte ta med på bildene)


Folk har fått med seg at jeg liker hvitt! Hihi. Jeg elsker disse plaggene, kan brukes til så mye forskjellig. Over jeans, med cardigan over eller uten, fine smykker utenpå osv. De falt i smak!
Den t.v er fra kusina mi Anita, imens den andre er fra min søster Siv.

T.v: Ulsokker fra besta i Sogndal! Hun er 89 år, og strikker fortsatt. Ble superglad! De var freshe i fargen, og varmer godt :)

T.h: Ellers fikk jeg gavekort fra Gorm på 1000 kr på Maxi + 12 mnd abo. på Mag-bladet, kjempeglaaad!! Hjertesjokolader fra sjefen, stort armbånd fra søster Lene og fiiine øredobber fra søster Siv.

Og så fikk jeg noe nå på slutten av dagen fra mamma og pappa. Det var gavekort på Maxi på 600 kr, kaffekanne (som vi trenger!) og varmeflaske.

Tusen takk!! :D

2 kommentarer:

  1. Du, mormor e jo snart 89 år.. stor forskjell på litt over 80 og 89;) hehe.. Du har ein fin blogg Gry.. No viste eg den akkurat til mammo og.. Sku helsa so mykje:)

    SvarSlett
  2. hehe! jeg var så usikker på hvor mye over 80 hu er nå (jeg er dårlig på å huske slik...) Men skal rette på det :D

    Men takk for det, og hils tilbake :)

    SvarSlett