tirsdag 9. mars 2010

Hytta

Fikk litt lyst å vise litt bilder av hytta jeg, som så fint har fått navnet "Rondesikten". Og det er ikke et tilefeldig navn, for det er en ekstremt fin utsikt over Rondane. Bare se på bilde nr.2. Jeg står oppå taket der, men utsikten er så og si identisk når man står inne.

Vi har faktisk bygd denne hytten selv, helt fra bunnen av. Det var i 1996 og jeg var da 8 år gammel. Husker godt jeg var med å bærte de tømmerstokkene, og la de på. Egentlig var hytta mindre da, men for noen år siden bygde de på det tilbygget som stikker frem forann (egentlig var det bare en avlang hytte). Så den har blitt kjempestor, med badstu og det hele. Før hadde vi også bare nrk1 der, men for noen år siden fikk vi parabolantenne. Så da har man litt fler muligheter. Mange vil sikkert ikke se på dette som hytte, ettersom det er så mye "luksus" der, men vi liker det sånn! Dessuten er det hyttestil, og man føler man virkelig er på fjellet likevel :)







Det var alle bildene jeg tok. Ellers er det bad med badstu, 4 soverom, og tv-stue (hvor det er sovesofa). Er tilsammen 11 sengeplasser der, så er good plass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar