onsdag 3. mars 2010

Kyllingsnadder!

Herlighet, blir jo nesten en matblogg dette... Men det er faktisk inspirerende for meg selv! Vi har vært så utrolig sløve med maten, og lite oppfinnsomme i det siste, så nå er det gøy å lage igjen når jeg velger å dele noe av det her på bloggen. Aner ikke om noen ser på mattips som interessant, men legger det ut likevel jeg :)

Uansett, forrige uke lagde vi kyllingfilè med grønnsaksgrateng, ris og saus til. Kjempegodt! Hadde aldri prøvd den gratengen før, men den var god altså. Kjøpes frossen i frysedisken, og gratineres i ovnen. Nam!


Vi brukte vanling kyllingsaus, og kjøpte kyllingfilè i biter.


Bildet her er før det kom i ovnen. Jeg tok ost oppå, meen ikke nødvendig altså! Var mer enn nok ost i selve gratengen.


Her er det ferdig.


Vi valgte fullkornsris for å prøve noe litt sunnere, men desverre falt den ikke i smak. Jasminris neste gang!


2 kommentarer:

  1. Jeg tar gjerne imot mattips så bare fortsett med det :D

    SvarSlett
  2. fortsett å legge ut sånne namme namme retter, så er det greit :D

    SvarSlett