onsdag 10. februar 2010

Koselig arbeidsplass :)

Jeg jobber mye om dagen, og det føles bra å endelig ha kommet litt mer inn i alle disse maskinene! Mye teknisk altså, og mye å lære. Skal jo kunne håndtere denne svære fremkallingsmaskina som ofte piper fordi papir har satt seg fast eller trenger påfyll av vann. Driver også å lærer meg photoshop, fremkalle gammeldagse filmer, scanne inn bilder, ta passbilder, kunne litt om kameraene, osv osv. Og det vanskeligste av alt er å skifte fotopapir i denne fremkallern. Det må gjøres i mørkerom slik at papiret ikke blir ødelagt. Å det er ikke lett!

Men det jeg fortsatt ikke er sikker på er 3d-fotoen. Kompliserte saker! For må jo måle x og y-akser osv for å få bildet helt korrekt inne i dissa krystallglassa. Å "alle" vet jo at matte ikke er min sterkeste side.... I tilegg er det et svært komplisert redigerningsprogram for å få bilda fine.....MEN det kommer seg nok. Jeg lover!

Slenger med to bilder fra novmeber i fjor når jeg testet et kamera (Canon 40d) som jeg fikk låne av Mads Ruben. Dette skulle brukes til fotograferingen av vesle Neah Eline.

(klikk på bildene for å forstørre)



Verdens beste venn og kjæreste gjennom snart 8 år! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar