søndag 14. februar 2010

Valentine, morsdag, oog fastelaven...


Valentine`s day:


Må ærlig si jeg/vi er litt over den valentinedagen egentlig. Jeg føler dagen blir litt sånn "falsk" og påtvingende. Klart, da jeg var yngre, var jo denne dagen stor. Jeg ble selvfølgelig superglad når Gorm sto på døra med røde roser, søtt kort og hjerteting. Å jeg brukte mye tid på å lage søte kort til han og kjøpte søte hjertegaver... Men nå, nå når vi har blitt litt eldre, har vi funnet ut at man heller kan kjøpe roser spontant og uten noen spesiell grunn, men kun fordi man setter pris på hverandre. Ikke fordi hele verden sier at du MÅ fordi det er den 14.februar....! Blir ikke like personlig syns nå jeg...


Morsdag:

Mamma med Markus (her 1 dag gammel)

Men morsdag er jo kos da. Er hyggelig å overraske sin mamma med gave og blomster, og kanskje kake. Men denne helgen har mine foreldre dratt til Oslo til min søster, så da har jeg fått sendt med gaven som vi tre søstrene + pappa har spleiset på. Hu får nemlig et Casio-kamera! Kompaktkamera, som vi har på tilbud på jobben nå. Har faktisk kjøpt det selv å (som jeg kan skrive om senere). Er superbra! Så regner med hu blir glad. Hu får jo tross alt to nye barnebarn i år hu må ta mange fine bilder av! :)


Fastelaven:

Så har vi fastelaven. Hva er fastelaven egentlig?? Vi får kalle det bolledagen! Er jo det dagen går ut på. Å spise boller med krem. Rart egentlig! Men Gorm hadde faktisk kjøpt inn så vi skal bake boller etterpå, og ha krem på selvsagt. Gleder meg!


Ha en superfin søndag! :)




2 kommentarer:

  1. Flott blogg du har fått deg Gry!!!
    Kos dåke m bolla og ha e flott søndag! Her blir da kaka:)

    Trude T

    SvarSlett
  2. Takk for det :)

    Ha en finfin søndag dere også! :)

    Klem Gry

    SvarSlett