mandag 8. februar 2010

Test av Nikon D3000

Jeg fikk med meg Gorm ut for å teste kameraet i går. Jeg knipset overalt! Testet ut forskjellige innstillinger, og Gorm tok også noen bilder av meg. Et fantastisk bra kamera!! Tar klare bilder, har en syk fokus (sånn at motivet forann blir klart, og det bak blir uklart) og gjengir fargene perfekt. Et kamera jeg virkelig kan anbefale! :)

(klikk på bildene for å forstørre)


De to jeg har lagt ut her av meg er de eneste jeg har redigert. Har bare gjort om litt på fargetonene + gjort om til svart/hvitt. Men de andre har jeg ikke rørt.


Utroolig skarpe farger!


Vakkert når sola kom med.


Sjekk fokusen!
(dette burde klikkes på for å se det enda bedre)


Enda et med bra fokus. Kult!
(burde klikkes på)



Må skaffe meg et bra kamera selv merker jeg... Jeg har jo bare et vanlig digitalt kompaktkamera, og det tar jo ikke like klare bilder som et speilreflekskamera. Men, jeg venter på at vi skal få inn Canon Powershot G11, som jeg har hørt mye bra om. Det er mindre enn speilrefleksen, og passer meg egentlig enda bedre. Lett å få med seg!



Canon G11
Jeg har jo snart bursdag.... ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar