søndag 7. februar 2010

Lørdagskos

Dagen i går var fantastisk! Jeg og Gorm var på Maxi, vi handlet begge litt klær og deretter satte vi oss på en cafè. Kos! Så lagde Gorm verdens beste biffmiddag! Herregud så godt. Velger også å dele "oppskriften" her, og fikk jo i tilegg prøvd meg på kameraet. Tar bra bilder altså! Gleder meg til å teste det ut mer etterpå.

(klikk på bildene for å forstørre)


Lørdagens middag:

Kjøpte 6 store poteter. Skjærte de i båter. Krydret med salt og hvitløk/pepperblanding, og olje. Det orange er kryddersmør.


Sett ovnen på 200 grader. Ha potetene inne i 30 min, skru så på varmluft og ha de inne i 10 min til for å få de litt "sprø" (her er de akkurat tatt ut av ovnen)


Å, voilà!
I tilegg til potetene hadde vi biff av ytrefillet, kantarellsaus,
soppstuing og salat. Helt fantastisk godt!

Ps: Vi kjøpte soppstuing som er ferdig i sånn fryst blanding. Den var ikke så himla god egentlig, så anbefaler heller å lage den selv fra bunnen av.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar