lørdag 6. februar 2010

Fridag

I dag har jeg frii! Lenge siden sist egentlig. Etter at barnebutikken ble flyttet ned igjen, fikk jeg noen få dager fri før jeg startet i den nye jobben hvor vi flyttet ting og pusset opp disk + diverse. Jeg sto for malingen, og det tok oss nesten 2 uker å få lokalet perfekt. Så har vi hatt åpning denne uka her, å jeg har jobba hver dag. Derfor hatt liite fri, men jeg elsker min nye jobb! Mye å sette seg inn i, men det går bedre for hver dag som går. I dag har Gorm også fri, heldig med den! Så da skal vi kose oss sammen hele dagen, og han har lovet å lage biff-middag til meg i kveld ettersom jeg lagde maten i går. Hurra!

Skal forresten innom jobben etterpå å hente et kamera for testing. Det er et speilreflekskamera, Nikon D3000 som vi selger, og jeg har fått æren av å teste kvalitet osv. Det blir fotografering i morgen, og legger nok ut bilder og skriv om kameraet her på bloggen :)




Nikon D3000

Pris hos oss: 7999 kr, inkl. ekstra linse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar