mandag 8. november 2010

Sina`s dåp :)

Søndag var det dåp, og det ble en såå finfin dag! Jeg sov som sagt over hos Siv og Eirik, og på søndags morgen dro vi til lokalet for å pynte bordet. Ble veldig, veldig fint :) Dro så til kirka til kl elleve hvor det til sammen var seks barn som skulle døpes. Det varte likevel bare i èn time, noe som var svært effektivt spør du meg! Dro så til lokalet, fikk nydelig koldtbord-mat og mange kaker til slutt. Fikk hilse på Eirik sine foreldre og søsken for første gang, og de var svært så hyggelige. En super dag altså, selvom Gorm desverre måtte bli hjemme grunnet influensa :(

Bilder fra dagen før:

Sjekk de øya! Herregud, jeg vil å ha blå øyer........

Lekte oss litt med vanndråper, kul effekt!


Bilder fra dåpsdagen:

Bilde med alle fadderne.
F.v: Bjarne, min søster Lene, min søs Siv, hennes kjæreste Eirik, hans søster Synne og broren Magnus.

Stolt mamma! :)

Lene var gudmor :)

Såå blid og fornøyd!

Slik pyntet jeg bordet.

Dekorasjonen jeg lagde :)Hadde kjøpt søte dåps-servietter og lagde bordkorta i fotobutikken.

Lene og Mattias.

Sina byttet til denne søte kjolen som jeg og Siv kjøpte dagen før på Name It :)

Markus hjelper til med å åpne opp gaver.

Dette fikk de av oss :)
(ramme, smykkeskrin og bestikk)

1 kommentar: