søndag 21. november 2010

Fredslilje

Vi fikk inn noen søte, små fredsliljer på jobben forrige uke, og jeg kjøpte med meg en hjem på fredag. Jeg syns ofte de store fredsliljene tar såå stor plass, men denne var jo så liten og søt! Den trenger dessuten ikke så mye vann. Jeg er nok ikke den flinkeste med planter, ironisk nok ettersom jeg er blomsterdekoratør.... Vi har nemlig hatt en orchidè her nå, som mistet alle knoppene nesten med en gang. Det er jo verdens enkleste blomst! Vann 1 gang i uken liksom, hvem klarer ikke det?? Men jeg får skylde på at den ikke fikk nok lys, det var nok grunnen!

Fredagskosen :)

Nå drar jeg og Gorm straks til min søster Lene på Nordstrand for å feire mannen hennes sin bursdag. Mamma og pappa er også der, så det blir koselig! Gratulerer med dagen, Bjarne! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar