lørdag 20. november 2010

Barnevakt

På torsdag satt jeg og Gorm barnevakt for Sina i tre timer, heelt alene. Vi var veldig spente på hvordan vi skulle klare dette.. Men det gikk jo fint! Vi lekte, ga hu grøt og koste oss masse. Så skulle jeg stelle hu, og gi hu melk før hu skulle sove. Det gikk ikke for å si det sånn! Hu ble heelt vill, skrek i ett sett. Oh my, tenkte jeg. Nå har jeg virkelig gjort det! Prøvde å roe hu ned, men ingen nytte. Så tenkte jeg at jeg bare fikk prøve å legge hu opp i senga hennes, og bare prøve å se om hu ville sove. La hu nedi, trakk opp Mumi-bamsen som spiller roolig musikk og der slokna hu. Har serriøst aldri sett en unge sovne såå fort. Øya gikk jo igjen nesten før jeg fikk lagt hu ordentlig nedi. Så det var herlig, og hu sov i flere timer og sov også når de kom hjem. Skal dit nok en gang neste lørdag, for da skal de ut å feire sin 3-års dag. Viktig å ta vare på kjærligheten vet dere! :)






1 kommentar:

  1. Kjempefint innlegg Gry! Ser så koselig ut. På tide med hyppigere updates da! Liker bloggen din veldig godt :)

    SvarSlett