torsdag 7. oktober 2010

Stjernetegn

Jeg må ærlig innrømme at jeg alltid har vært litt fascinert over stjernetegnenes betydninger, og må alltid lese mitt horoskop i avisene. Men, jeg har ikke helt trua på at alt som står der er sant, for det er nok noen som bare sitter der å dikter opp alt sammen. Men det skumle er at noen ganger så stemmer de...Spesielt beskrivelsen av stjernetegna. Er det tilfeldig tro? Uansett, jeg er født i fiskens tegn, imens Gorm er i krepsen. Å overalt står det at fisk og kreps passer veldig bra sammen, å vi er forsåvidt et levende bevis på akkurat dette ;)


FISKENE:

Du er virkelighetsnær, fornuftig, snill, vurderende og planmessig. Men du har også en tendens til å være humørsyk, uberegnelig og trang til å føle deg som martyr. Du passer best sammen med Krepsen, Skorpionen, Tyren og Stenbukken.
Element: Vann

Konklusjon:
Det stemmer nok at jeg er fornuftig, snill og planmessig, og humørsyk kan jeg nok til tider også være...Haha. Men det andre stemte nok ikke helt. Har forresten også lest mange steder at fiskene er veldig følsomme. Det stemmer godt! Jeg gråter jo av alt, og det skal lite til før jeg blir såra...


KREPSEN:

Du er ærgjerrig og føler stor tilknytning, intuitiv, sympatisk og føler stor omsorg. Men du er også mistenksom, manipulerende og kan være innesluttet.Du passer best sammen med Skorpionen,
Fisken, Jomfruen og Tyren.
Element: Vann

Konklusjon:
Gorm er veldig sympatisk og har bestandig stor omsorg for de rundt seg, men de negative derimot, stemmer overhodet ikke heldigvis :D



Fisken og krepsen ;)


Gå inn her om du også vil lese om ditt stjernetegn :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar