onsdag 1. september 2010

Jentetur :)

Som nevnt i forrige innlegg, var jeg hos søsteren min Siv fra tirsdag til fredag forrige uke. Hadde nemlig fri noen dager, og siden mamma skulle dit uansett, så jeg slang meg med. Det ble noen utrolig koselige dager! Har vært mest vi jentene som var hjemme, ettersom samboeren hennes måtte jobbe en del.

Så på tirsdagskvelden koste vi oss med ost og kjeks:

Onsdag var vi hjemme, og lagde nydelig moussaka på kvelden:

Torsdag dro vi til Lillestrøm senteret hvor vi shoppet og spiste middag:

Der kom jeg over en sykt fin smykkebutikk, og kjøpte da dette:

Ellers var det mye skravling, og masse kosing med Sina. Hu er nå 7 uker gammel, og har allerede startet å smile litt. Herlig! Og om ca. 1 mnd kommer de til Hamar for å være her en heel uke. Gleder meg!









1 kommentar:

  1. Herlig lita jenta!!!:) Blir jo helt babysjuk her eg sitt:P

    SvarSlett