søndag 5. februar 2012

Overnattingsbesøk

For tre uker siden hadde jeg Markus på overnatting fra lørdag til søndag. Det var ingen spesiell grunn for at jeg satt barnevakt, annet enn at jeg ville det selv. Det var lenge siden sist jeg hadde han hos meg, og tenkte det hadde vært koselig med gjentakelse. Jeg hadde fri, så da spurte jeg om å få låne han :) Vi var, som dere ser, nede ved Akerselven å matet endene, vi koste oss inne med barnetv, og søndagen dro vi på Løvenes konge på kino. Markus ble jo helt hekta og bare måtte ha dvd`en dagen etter. Å nå kan han "Hakuna matata"-sangen også. Fantastisk!

Mating av endene. Tradisjon for oss to!

Slo på stortromma når det gjaldt lørdagsmiddag ja!

Man blir aldri for gammel for tullebilder...

Brøfø med epostei + barnetv. Full konsentrasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar