mandag 6. februar 2012

Fine folk :)

Nok en runde med "gamle" bilder... Dette er bilder fra vorset jeg hadde hos meg en lørdag for tre uker siden eller noe. Syns det ble så mange koselige bilder, så hadde lyst å legge ut :) Denne gang ba vi også med Katrine sine venner fra radiograf-skolen, noe som ble svært hyggelig! Koselige jenter :) De var også med nå nå på fredag som var når vi feiret Katrine sin 24-årsdag. Da dro vi først på Latter for å se standupshow, dro så på Åpen Bar på Aker Brygge, hvor jeg og Katrine endte opp på nach og var ikke i seng før 06:30 på lørdag. Bra avsluttning på feiringen! Men som sagt, bildene under er ifra forrige vors, for på fredag tok jeg ingen bilder. Utrolig nok.
Snuppa mi Tonje som jeg er så stolt av om dagen! Sto frem i HA (Hamars lokalavis) før helgen, og fortalte sin sterke mobbehistorie fra skoleårene sine (se video og skrivet her). Kan ikke fordra mobbere, og håper de som gjorde Tonje mye vondt før, sitter igjen med en vond klump i magen. Den jenta her fortjener kun det beste <3
Katrine og meg :)










Bente, Karen og Katrine
Den beste guttevennen man kan ha :) Kan fortelle absolutt alt til Kjartan, og det blir mange timer på facebook med gutteprat og gode råd for å si det sånn ;) Så prøver jeg komme med gode råd tilbake ang jenter også. Moro!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar