tirsdag 18. oktober 2011

Mine to uker...

Huff, de to ukene her har ikke vært noe morsomme. Har hatt det utrolig vondt :( Uten at jeg vil gå noe mer inn på det akkurat nå...Har i hvertfall hatt en utrolig god støtte rundt meg. Venner har kommet over på besøk, vi har laget middag, jeg har vært hos søstern og barna, og har tilogmed fått til en bytur. Man klarer seg rett og slett ikke uten familie og venner <3

Har tatt noen bilder i løpet av ukene, så tenkte jeg skulle dele de med dere :)

Taco med Tonje ondag for 2 uker siden. Fikk ikke ned så mye mat den kvelden, men hyggelig med selskap uansett :) 

Forrige helg var jeg hos min søster og barna. Dette var bestemt for lenge siden, ettersom mannen skulle på guttetur ble jeg spurt om å bo hos de. Lørdagen var vi på bondegård som vist over, og søndagen tilbragte vi på lekeland (Markus og Lene på bildet under) :)
 
På torsdag forrige uke kom Mia! Åå, min kjære Mia! Ser hu aldri ettersom hu bor i Trondheim. Hu skulle på show med kjæresten, og ble kun til fredag. Men fikk 2 timer med henne torsdagen før hu skulle møte han. Gikk tur i slottsparken, og satte oss ned på en benk med boller og sjokolade å pratet masse. Savner hu såå mye, å hennes kloke ord hjelper alltid :)
 


Nå på lørdag som var ville jeg ut! Ut å ha det litt gøy, for en gangs skyld. Er lei av å være så trist...

Ble et lite vors, med disse to herlige jentene, Katrine og Tonje :) De har virkelig vært der for meg hver dag, å har vært mye med de. Vi har det alltid så koselig sammen<3

Vi dro på Horgans, eller dvs jeg og Katrine dro dit. Tonje følte seg ikke helt bra. Men på Horgans møtte vi på May-Linn (kollega fra jobben), og en venn av henne. Gøy! Det var stappfult der, å helt ubeskrivelig varmt! Men, vi hadde det utrolig moro å danset heele natten :D

Dagen etter, altså nå på søndag, kom mamma og pappa innover på en dagstur til Oslo. De driver jo å rydder loft osv ettersom de skal selge, så kom med en eske til meg full av brev, dagbøker og skolesaker fra jeg var mindre. Herlig å lese over! Dro på en italiensk restaurant og bestilte en utroolig god cæsarsalat. namnam! Er glad jeg har de to! De har ringt meg ofte, å sjekket om jeg har det fint. Jeg er heldig som er så nært knyttet til familien min :)


Bare noen timer etter at mamma og pappa hadde reist, dro jeg, Katrine og Tonje på Olivia restauranten på Majorstuen. Herlighet for en koselig plass! Har sittet ute der en gang tidligere, men hvordan det så ut inne tok kaka. Såå fint interiør og for en utrolig koselig stemning! Dit må jeg flere ganger ja :D

 Søte Tonje :)

Kvelden var ennå ikke over, så vi tok trikken til meg for å se en film. Drakk hvitvin og koste oss med chips og godis. En herlig avsluttning på kvelden! :)

Jentene har tulla seg inn i teppet. Awh <3

5 kommentarer:

  1. hei. har gorm blitt kastet ut for noen dager? skjønner at det er problemer i forholdet. trist å se! har gorm vært utro eller? sykt dårlig gjort av han i hvertfall! god bedring, gy!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du har hatt det så fint! :) Det er godt å ha gode venner når ting ikke alltid er så greit. Det trenger alle <3

    SvarSlett
  3. Så nydelig header foresten!

    SvarSlett
  4. Hold ut, det blir blir bedre :) selv om det kanskje ikke virker sånn akkurat nå

    SvarSlett
  5. Anonym: Gorm har ikke vært utro nei...heldigvis! men du har sikkert lest grunnen nå, så da vet du:)

    Emilie: Ja, jeg er heldig som har verdens beste venner! <3 takk for komplimentet :)

    Anonym2: Takk :) det har sett mørkt ut, men jeg tror og håper dette går bra etterhvert :)

    SvarSlett