onsdag 12. oktober 2011

Hus til salgs

Blir lite blogging om dagen, å det er av personlige årsaker. Har noen utrolig kjipe og tunge dager...

Men tenkte jeg bare skulle tipse dere om et hus, nemlig mitt kjære barndomshjem på Hamar som nå er til salgs. Det føles rart å skulle gi vekk huset jeg tilbragte mine 20 år i til noen andre...Men, mamma og pappa bor der jo alene, å jeg forstår godt at det er alt for stort for bare de to. De har dessuten kjøpt seg et nytt, mindre hus, som var veldig fint :)

Jeg kan ikke få fullrost beliggenheten nok! Du er nabo med Furuberget med fantastiske turmuligheter både sommer og vinter, gaten er rolig og naboene er hyggelige. Det er dessuten hele tre store terrasser og stor hage på begge sider av huset. Det er kort gåavstand til Hol Barnehage, og bussholdeplass. Det er en Kiwi 5 min unna, og ca. 3 km til sentrum.

Litt info:
 - 2 etasjer
 - stor stue
 - stort kjøkken
 - 2 bad
 - 4 soverom
 - peisestue

Visningen har allerede vært, men det er bare å kontakte megler for private visninger :)

1 kommentar:

  1. Hva har skjedd Gry? Er det bestemor i Sogndal? Trist å høre at det et tungt om dagen. Håper du kommer i gang med bloggingen igjen etter hvert!

    SvarSlett