søndag 12. juni 2011

Radisson Blu i Kristiansand

Tenkte jeg skulle fortelle litt om hotellet vi lå på Kristiansand forrige helg, tilfelle noen har lyst å dra dit. Vi lå på Radisson Blu, som ligger svært sentralt. Det var gangavstand til båtbrygga, fiskebrygga og gågaten. Tok 5 min å gå til alt. Vi betalte 898 kr pr.natt mener jeg, men prisene stiger jo sikkert nå utover sommern. Jeg bestilte rommene her, og i kommentarfeltet skrev jeg at jeg ønsket rom høyt oppe og med sjøutsikt. Det fikk vi bokstavelig talt! Ble helt satt ut da jeg så usikten! Aah, så si du ønsker rom nr: 1104 i 11.etg om du skal ligge der. Ulempen var at det var en del støy fra restauranten/baren som er på hotellet. Den er helt nederst i 1.etg , og på samme side som vinduet vårt. Så lørdags kveld var det mye leven og høy musikk, men vi klarte overraskende nok å sovne likevel :)

Utsikt ene veien...

Utsikt andre veien, mot bryggene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar