tirsdag 31. mai 2011

Barnevakt

Lene og Bjarne spurte om vi kunne passe ungene lør-søn ettersom de var bedt med ut av et vennepar. Svaret var først, beklager, vi skal feire 9års-dagen. Men, så ble den avlyst, og vi kunne melde tilbake at vi kunne likevel. Gjett om de ble glade! Forstår jeg godt, for de er ikke akkurat ute på livet så alt for mye.. Så kom jeg på en genial idè; De kunne jo bo hos oss og vi hos dem! Å dette takket de selvsagt ja til. Vi sa de bare kunne slå ut håret, og de tok oss på ordet. Bokstavelig talt...De var ikke i seng før halv seks om morningen og da jeg ringte de klokken to dagen etter hadde de nettop stått opp... Haha. Vi derimot, hadde stått opp klokken åtte med Mattias og så kom Markus dultende etter klokken ni. Hadde en litt trøblete natt hvor Markus våknet halv 4 på natten å skrek og gråt etter mamman sin, hadde trolig marerritt. Så jeg måtte ligge med han til han sovnet, og så vekte han selvsagt Mattias. Så starta han å grine når Markus endelig sov. Så måtte løpe opp varme en flaske melk, og ga han den. Så ble det stille... Heldigvis! Så fikk litt søvn likevel :)

Ellers på søndagen spiste vi frokost med de, Gorm tok med Markus ut for å leke når Mattias tok luren sin, vi så på Istid med Markus og så lagde jeg middag til foreldrene kom hjem rundt fire. En koselig helg med andre ord! :)

Markus gir litt av biolaen sin til lillebror. Ble litt søl gitt...

Yoghurt derimot gikk bedre!
...Og så tok Gorm over. Annahver gang til hver av de. De kooste seg :D

Koselig lesestund på morran :)

Istid 2! Litt mer gøy for oss voksne tror jeg ;)

Markus fikk gulrot og eple av meg til filmen, og han ble heelt oransje i ansiktet. Haha.

Haha, Stumpen min passer aaakkurat i ministolen :D

Gorm og Markus har forresten blitt bestisser. Markus bare: "onkel Gom, onkel Go-ooom, kom hiit". Så løper Gorm etter, de herjer og Markus ler. Så ringte mamma, å det første Markus sa i tlf var: "Onkel Gom kjørte shempe fort!!".. Hehe. Da mente han da de husket i husken på terrassen. Det gikk foort. Så det var stas. De herjet jo hele dagen, og han var jo helt kjørt på kvelden! Gromminger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar