fredag 27. mai 2011

9 år med verdens herligste

Åh, 27.mai er en stor dato for meg. Det er dagen jeg ble sammen med den blåøyde gutten fra Hamars beste vestkant. Gorm er min bedre halvdel og min beste venn. Det er ikke en eneste ting jeg ikke kan si til han, og han stiller alltid opp for meg uansett hva det måtte være. Han har en fantastisk god skulder å gråte på i tunge dager, men vet godt hvordan han får meg i godt humør igjen ved å komme med sin fantastiske tørre humor... Man må bare le rettoglsett! Han har dessuten en herlig personlighet, og et stort hjerte. Det er sjeldent han sier nei når noen spør han om tjenester eller hjelp, han kommer på flekken. Jeg tror, eller jeg vet, at jeg har verdens beste kjæreste og er utrolig heldig som har fått han :)

Feiringen for min del består av et nydelig syn av mine nyinnkjøpte peoner, chips og sjokolade imens Gorm er i Hamar. Planen var at vi skulle på hotelltur i dag til søndag, men været var meldt så dårlig. Dessuten var Gorm egentlig satt opp på nattevakt-jobb på en skole for Ruins (amerikansk fotball). Så da er han i Hamar i kveld, og jeg i Oslo. I morgen derimot, skal vi til Lene for å passe ungene. Lene og Bjarne skal nemlig ut med et vennepar (for en gangs skyld!), så vi skal sove hos de, og vi sa også at vi kan ta ungene dagen etter, så de skal få lov å sove her i vår leilighet. Ser for meg hvor hardt det ville vært om de skulle stått opp halv 8 - 8 etter en fylletur ;) Så det unner vi dem! En fredfull søndagsmorning ;) Neste helg derimot blir det feiring! Da har vi tatt oss fri fredag ettersom det er rød dag torsdag, og får dermed en langhelg sammen. Vi er usikre på hvor vi skal, men planen har hele tiden vært hotellweekend i vakre Kristiansand. Men, vi er også inne på tanken å dra til enten London, København, Budapest og Tallin, men så var det disse pengene... Vi har ikke spart opp til noen tur, for dette ble litt på sparket. Så vi får se hva det blir til :)

Peonene blir sånn her etter at de har sprunget ut:
Nydelig!

PS: Les innlegget jeg skrev om hvordan vi møttes her om du vil :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar