mandag 22. mars 2010

Oslo-tur!

I helgen var jeg i Oslo hos denne herlige jenta:

Katriine!

Fredagen koste vi oss forann tvn med fyllte påskeegg og skravla om alt og ingenting. Vi kan jo egentlig prate om alt, er så koselig! Hater at hu ikke bor nærmere! :(

Lørdag dro vi til byen å shoppa, selvfølgelig. Fant meg mye fint, og det samme gjorde Katrine. Etter flere timer med shopping, dro vi på Egon for å spise litt. Kjøpte biffsnadder, NAM! Koselig og ikke minst godt å få sette seg ned litt.

Så kjøpte vi litt godis og dro hjemmat, klare for bytur! Satte på musikk, drakk og spiste chips og godis, bare vi to. Superkos! Dro så ut på utestedet Luux. Der var det liv! Et fantastisk bra utested, og stappafullt med folk. Var 200 kr å gå inn, men det var pga at denne dama skulle være der å synge noen sanger:


Coco Star! Haha, hadde aldri hørt om a før, men da jeg fant ut at hu synger den "I need a miracle" sangen, kjente jeg hu igjen (selvom jeg trodde det var Cascada sin sang?) Hmm.. Likevel, hu sang den sangen, og kanskje 3 til, så den miracle sangen til slutt. Så var det slutt. Egentlig greit, hu var ikke såå flink!

Uansett, kvelden ble bra! Vi dansa hele kvelden, og prøvde finne en kar til Katrine. Desverre uten hell... hihi. Men jeg har kost meg masse i helgen med verdens beste venninne! Og allerede til helgen kommer hu faktisk til Hamar for å ha påskeferie, herlig!

Tok svært få bilder i helgen, men her er et par av oss før vi dro ut på byen lørdag kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar