fredag 30. desember 2011

Klar for et nytt år!

Ville bare svippe innom for å vise litt livstegn :) Jeg har hatt en suuper jul! Var hjemme fra 23.-26.desember, for så å dra tilbake til Oslo for å jobbe hele romjula. Veldig kjipt, for skulle gjerne vært mer med min fine familie og ikke minst kose og leke mer med Sina. Men, denne uka har gått superfort! Plutselig er nyttårsaften allerede i morgen, og jeg har min siste vakt for dette året. Skal så på fest som de fleste andre, og vil feire nyåret med gode venner. Jeg håper at 2012 blir et bedre år enn det som nå har vært. Vi skulle gjerne vært foruten den grusomme terrordagen, og jeg personlig skulle gjerne vært foruten alle tårene som har rent nedover kinnet mitt. Men, man bygger seg opp igjen og kommer seg videre. Jeg skal bare smile og være positiv i det nye året, og ta fortsatt godt vare på vennene mine og familien. Kanskje reise? En liten fugl hvisket meg i øret at jeg, min kusine Anita og våre mødre (som er søstre) burde dra på tur sammen, noe jeg håper skjer! To kaklehøner og to bestevenner på tur tror jeg ville blitt knall! Vi får se hva vi får til :) Ønsker med det alle sammen et riktig godt nytt år, kos dere i morgen, og så snakkes vi på nyåret! Lover også at bilder fra både julaften, vorset 1.juledag og nyttårsaften blir lagt ut etterhvert som jeg får tid:)

Meg og Sina på julaften :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar