søndag 12. september 2010

Herlig jentekveld!

For noen dager siden fikk jeg en melding fra Mia at hun og Ingrid (som hu bor med i Trondheim) skulle til Hamar en tur denne uken og lurte på om jeg kunne holde vors lørdagen. Selvsagt sa jeg ja! I tilegg fikk jeg Tonje til å komme også, som nå bor i Oslo. Kos!

Tonje har i sommer jobbet som bartender, og lært mange triks om drinker! Så hu hadde med litt, så hu kunne lage. Den besto av appelsinjuice, bols med banansmak, vodka og rose`s lime. Sykt, sykt god!! Anbefales å prøve ut :)

Igang med miksingen :)

Nam,nam,nam! Alle fikk hver sin velkomstdrink :)

Tonje, meg og Mia. Jentene jeg aldri kunne vært foruten!

Ingrid er forann der, og bor med Mia i Trondheim. Hun er opprinnelig fra Stavanger. Herlig dialekt, og veldig grom jente :)

Søtinger :)


Kvelden ble helt super!

1 kommentar: