onsdag 1. februar 2012

Endelig!

Herregud, 1 mnd siden forrige innlegg. Shame on me! Men når pc`n min valgte å la virus overta maskina, så bare ble det sånn...Var ikke mulig å hverken redigere eller se på bilder, så da ble blogging litt vel vanskelig. Men flink som jeg er har jeg klart å friskmelde denne boksen, å nå kan jeg endelig starte smått igjen med bloggingen :)

Lovte jo legge ut bilder ifra julen, noe som føles litt sært nå såpass lenge etterpå, meen la gå! Starter først med bilder ifra julaften, som jeg feiret hjemme på Hamar sammen med mine foreldre + mellomste søster Siv, hennes samboer og deres datter Sina. Søstrene mine er annahver gang hos foreldre/svigers, så Lene & co var hos Bjarnes foreldre i år. Det ble i tillegg siste jul i barndomshjemmet ettersom det er solgt, men det gikk helt fint. Er helt forelska i det nye huset de har kjøpt og vet at julen vil bli minst like fin, hvis ikke finere der neste år :)

Vi våknet opp til dette været på julaften. Nydelig!
Kos <3
Lite pakker syns du? Vel, vi ventet en kar med hvitt skjegg med sekk på ryggen senere på kvelden ;)
Fineste mamman min :)
Såå kom nissefar. Sina var først litt redd, men så kunne hu plutselig ikke få pakkene fort nok. Var stas!
Den største pakken var ifra snille onkel Magnus. Et kjøkken! Har vært brukt maasse :)
Meg og søs klar for å åpne pakker :)
Skjønneste Sina <3

Julefrokost 1.juledag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar