onsdag 24. november 2010

PT-time

Sånn, da har jeg prøvd personlig trener også, eller en prøvetime da. Møtte ei hyggelig dame som viste meg øvelser for mage, rygg og bein som er hovedfokuset mitt. Jeg går og står jo mye på jobb, så må få styrket spesielt beina og ryggen. Det var en hard time, selvom det bare varte i 25 min. Hu pusha på, og for å være ærlig, ville ikke pt-timer vært noe for meg. Jeg blir alltfor fort irritert. Haha. Når jeg i dag slet, maser hu: "kom igjen, litt til!!". Klart, jeg vet at det er slik de må være, men jeg hadde ikke taklet det... Men jeg vurderer å bestille en sånn veiledningstime på 50 min. Da får jeg hun damen igjen, og hu viser meg hvordan apparatene funker og gir meg et treningsopplegg. Koster 400 kr og det er jo ikke så ille. Men aller først skal jeg starte trene med Gorm. Han kan jo vise meg masse han også :)

Etter trening kjøpte jeg dette:

Tror jeg begynner å bli, eh sunn...? Helt utrolig! MEN, jeg slet veldig med å gå forbi den forbaska godterihylla som ALLTID må stå før kassa. Jeg er et sjokolade-monster, og må ha det nesten hver dag. Veldig fy-fy! Så jeg prøøver hardt å kun spise godis i helgen. Klarte heldivis å gå forbi djevelhylla, og håper jeg klarer det resten av uka også!

Denne var ny, så måtte bare prøve. Er frokostblanding med nøtter i, utrooolig god!

Testet ut disse to, som skal være en type mellommåltid. Den Yogurt-drinken var ganske tynn-flytende, og den fra YT var veldig tykk. Så jeg syns så absolutt at yogurt-drinken var best! Den var ikke så kvalmende som den fra YT. Anbefales :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar